torsdag 19. januar 2012

Putekrig!

Litt tilfeldig plumpet jeg innom Stoff og Stil i dag (Ja... særlig. Det var nøye planlagt..tihi...)

Skulle vel egenltig se på salget der, men merkelig nok finner man jo ingenting når man har planlagt det!
Derimot fant jeg masse nye print til puter! Hipp hurra!
Jeg har jo lenge laget puter med ugle og rådyrprint, så litt variasjon er strålende.

Fotoprint av øyenstikker

Farger til å bli glad av!

Fotoprint av blomst
Det nye med disse produktene er at jeg legger dem til bestilling. Slik kan du som kunde bestemme selv hvilken farge du vil ha på baksiden og om du vil ha lukning med trykk knapper eller helt lukket.
Valgene er mellom hvitt, brunt, rosa eller oransje.

Flotte puter som går våren i møte med åpne armer:)

Putene kan bestilles her: Pigelill sin Epla butikk




2 kommentarer:

  1. Nais! Jeg liker godt øyenstikkere.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, jeg vet ikke helt om jeg liker de så godt i virkeligheten som på puter....

      Slett