søndag 8. januar 2012

En vanskelig kunde...

"Kan du lage en vinholder til meg? Og et bryllupskort? Gjør hva du vil, men hvitt og beige, enkelt og stilrent og ligne brudeparet?  Og så må navnene stå på. Jeg må ha det om et par dager...."

Sånn var omtrent min bestilling av vinholder og kort fra Carinas Hobby .
Skikkelig krevende kunde! Og i tillegg var det romjul....

Men Carina tok utfordingen på strak arm og resultatet var strålende!


Slik ser det ut stående, plass til å skrive en personlig hilsen bak.

Vinholder med polstret innside.


Det beste var brudens kommentar: " Hvordan visste du at jeg skulle ha håret sånn??? "
Du var heldig med den, Carina:) Tusen takk for hjelpen!

Trenger du noe unikt og flott til en spesiell anledning, anbefaler jeg siden til Carinas Hobby på det sterkeste! Her er innlegget Carina har laget om kortet. Enjoy:)






2 kommentarer:

  1. De var noen av de finest jeg har sett! Stor talent! Herlige!

    SvarSlett
  2. Carina er utrolig flink! Håper vi snart ser henne på Epla med de flotte kortene:)

    SvarSlett