lørdag 17. desember 2011

Garnjakt

Fru Pigalopp på loftet...

Jeg har myyyye garn og stoff og greier i huset. Jeg innrømmer det! Jeg tok meg en tur på loftet på jakt etter nye skatter. Det er nemlig utrolig hvor fort man glemmer de prosjektene som bare var fine inni hodet...Og som ender sitt liv i en plastpose i en eske på loftet.
Jeg har et mål om å klare å bruke opp dette lageret av gode ideer. jeg strakk meg etter en "lykkepose" Oppi lå det noe deilig og mykt. Dette var IKKE billig garn fra Spar-Kjøp... Etter å ha fundert litt på saken erindrer jeg at dette var et prosjekt fra vinteren 2007: Jeg skulle strikke meg et deilig stort sjal.
Jaja, vet ikke hvorfor, men her ligger sjalet og resten av garnet. Flere hundrelapper i materialer til ingen nytte.
Jeg skal nå lage sjalet om til en hals og se hva det blir av resten av garnet.


To be continued...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar