mandag 19. desember 2011

Kashmir Alpakka

Min favoritt!
Det mykeste deiligste garnet i verden må være Sandnes Kashmir Alpakka. Det er helt nydelig! Det har så fine hår at det nesten smelter inn i hverandre. Jeg har strikket en lue i dette garnet som ligger tilsalgs her: http://epla.no/handlaget/produkter/402504/
Med pelsdusken på ble dette faktisk min dyreste produksjon! Men den er verdt det:) Dette er min drømmelue.
Jeg er godt i gang med å lage en til i hvitt.

Jeg tror denne blir til meg selv, men klarer ikke helt bestemme meg... Kanskje jeg legger ut begge for salg og lar sjebnen bestemme:)
Jeg er veldig fornøyd med passformen også. Er ikke noe stor fan av luer som buler, særlig ikke når det er dusk i tillegg.
Det  fine med denne luen er at man kan ta dusken av og på! Den er festet med trykk knapp slik at den også kan vaskes på ullprogram i vaskemaskinen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar