onsdag 28. desember 2011

Nye produkter på Epla

Tidligere i måneden nevnte jeg et skjerf som aldri ble ferdig i 2007 eller noe sånt. Moten har vært snill med meg, og det er nå full akseptabelt at skjerfet ble en tubehals:)


Uansett syntes jeg den ble fin! Garnet er fantastisk mykt og deilig, til tross for 100% ull. Jeg har også benyttet effektgarn i brunt. (Digger forøvrig lyseffekten på veggen min...)

Halsen ligger nå for salg her:)

Videre fant jeg ut at jeg hadde laget 5 par med tovete grytekluter... er det mulig!


Disse er resultatet at et strikkeprosjekt som ikke ble helt som jeg håpet... Men flotte grytekluter uansett:)

Jeg har også lagt ut tre par baby booties, to av parene tovet:)






Søte og varme til små babyføtter:)

Ha en fin kveld:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar